Οι πιο πετυχημένες περιοδείες της τρέχουσας δεκαετίας - X FM 94.3

Breaking

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΝ XFM943

Δευτέρα, 27 Νοεμβρίου 2017

Οι πιο πετυχημένες περιοδείες της τρέχουσας δεκαετίας


Στους ψηφιακούς μας καιρούς, διαβάζουμε συνέχεια στις συνεντεύξεις τους καλλιτέχνες να λένε ότι πλέον ζουν από τις συναυλίες και όχι από τις πωλήσεις δίσκων, που συνεχίζουν να βρίσκονται στα χαμηλά, παρά τις κατά καιρούς εξαιρέσεις. 
Ποιοι πρωταγωνιστούν λοιπόν στο συναυλιακό παιχνίδι των τελευταίων 7 χρόνων, κάνοντας τους μεγαλύτερους τζίρους; Και τι αποκαλύπτει αυτό για τα γούστα του κοινού σε διεθνές επίπεδο;

Πρώτοι (και με διαφορά) είναι οι U2, οι οποίοι έκοψαν 7.272.046 εισιτήρια με την 360° Tour μεταξύ 2009/2011, συγκεντρώνοντας περίπου 662 εκατομμύρια ευρώ.
Στη 2η θέση βρίσκεται η νυν A Head Full of Dreams περιοδεία των Coldplay, η πιο πετυχημένη στην ιστορία τους, η οποία μετράει 5.389.536 εισιτήρια και τζίρο περί τα 441 εκατομμύρια ευρώ. Τους ακολουθεί ο Roger Waters με τις The Wall συναυλίες της περιόδου 2010/2013, από τις οποίες κέρδισε 398 εκατομμύρια ευρώ, προσελκύοντας 4.129.863 θεατές.
Στην 4η θέση στρογγυλοκάθονται οι AC/DC με την παγκόσμια περιοδεία τους για το Black Ice την περίοδο 2008/2010, η οποία μάζεψε 4.846.965 κόσμο και τους απέφερε σχεδόν 409 εκατομμύρια ευρώ.
Την πεντάδα συμπληρώνουν οι Guns N' Roses με την τρέχουσα Not in This Lifetime... περιοδεία, η οποία τους έχει πάει σούπερ, συγκεντρώνοντας 3.988.463 θεατές και κέρδη γύρω στα 363 εκατομμύρια ευρώ, ενώ στην 6η θέση είναι η Wrecking Ball τουρνέ που έκανε την περίοδο 2012/2013 ο Bruce Springsteen με τους E Street Band, κόβοντας 3.650.535 εισιτήρια, με κέρδος 308 εκατομμύρια ευρώ.
Πιο κάτω βρίσκουμε πάλι το Αφεντικό με την περσινή The River τουρνέ, ξανά τους U2 με τη φετινή περιοδεία για το Joshua Tree, ενώ τη δεκάδα συμπληρώνουν η Madonna με τη MDNA Tour του 2012 και οι κοινές εμφανίσεις του Garth Brooks με την Trisha Yearwood το διάστημα 2014/2017.

Όπως βλέπουμε, διεθνώς είναι τα μεγάλα ονόματα του παρελθόντος που ξεκάθαρα πρωταγωνιστούν.
Δεν συμβαίνει λοιπόν «μόνο στην Ελλάδα» και δεν είναι «μόνο στην Ελλάδα» όπου το ευρύ κοινό δεν δίνει σημασία σε ό,τι ο Τύπος θεωρεί φρέσκο. Συναυλιακά μιλώντας, δεν πρωταγωνιστεί η μαύρη μουσική (πρέπει να φτάσουμε στο 15 για να βρούμε τη Beyoncé), δεν πρωταγωνιστούν μπάντες που ο εναλλακτικός Τύπος θεωρεί «μεγάλες» (οι Arcade Fire ή οι Arctic Monkeys δεν βρίσκονται καν στην εικοσάδα), ενώ ποπ φαινόμενα της εποχής σαν τον Justin Bieber και την Taylor Swift βρίσκονται στα χαμηλά (14 και 17 αντίστοιχα).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

-->