Τροφές πλούσιες σε ψευδάργυρο για να προστατευτείς από γρίπη και κρυολόγημα - X FM 94.3

Breaking

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΝ XFM943

Δευτέρα, 6 Νοεμβρίου 2017

Τροφές πλούσιες σε ψευδάργυρο για να προστατευτείς από γρίπη και κρυολόγημα

Τροφές πλούσιες σε ψευδάργυρο για να προστατευτείς από γρίπη και κρυολόγημα

Έχει έρθει δυστυχώς η εποχή του χρόνου που μας περιτριγυρίζει η γρίπη και το κρυολόγημα, γι’ αυτό και πρέπει να φροντίζουμε ακόμη περισσότερο να τρεφόμαστε σωστά ώστε να μπορέσει το ανοσοποιητικό μας να αντισταθεί στις ιώσεις.
«Σύμμαχός» μας σε αυτή την αποστολή είναι κυρίως ο ψευδάργυρος, καθώς συμβάλλει αποδεδειγμένα στη προστασία από τους ιούς και μειώνει τη διάρκεια των δυσάρεστων συμπτωμάτων σε περίπτωση που αρρωστήσουμε. Αυτή η θετική συμβολή του ψευδαργύρου οφείλεται κυρίως στην ιδιότητά του να εμποδίζει την αναπαραγωγή των ιών όταν εισβάλλουν στον οργανισμό.
Οι γυναίκες χρειάζονται καθημερινά 8 mg ψευδαργύρου, ενώ οι άντρες 11 mg. 
Δες 13 τροφές που θα σε βοηθήσουν να καλύψεις τις καθημερινές σου ανάγκες σε πολύτιμο ψευδάργυρο.

1. Στρείδια: Ένα μεγάλο στρείδι παρέχει περίπου 1 mg ψευδαργύρου
2. Μοσχάρι: Μερίδα 90 γραμμαρίων παρέχει 7 mg ψευδαργύρου
3. Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά: Μερίδα 240 γραμμαρίων παρέχει 2 mg ψευδαργύρου
4. Ελβετικό τυρί: Μερίδα 30 γραμμαρίων παρέχει 1,2 mg ψευδαργύρου
5. Ρεβίθια: Μισό φλιτζάνι παρέχει 2,8 mg ψευδαργύρου
6. Κόκκινα φασόλια: Μισό φλιτζάνι παρέχει 0,9 mg ψευδαργύρου
7. Κοτόπουλο: Μερίδα 120 γραμμαρίων παρέχει 3,2 mg ψευδαργύρου
8. Χοιρινό: Μερίδα 90 γραμμαρίων παρέχει 1,8 mg ψευδαργύρου
9. Κάσιους: Μερίδα περίπου 30 γραμμαρίων παρέχει 1,6 mg ψευδαργύρου
10. Κινόα: Ποσότητα ¾ του φλιτζανιού παρέχει 2 mg ψευδαργύρου
11. Βρόμη: Μισό φλιτζάνι παρέχει 1,6 mg ψευδαργύρου
12. Ηλιόσποροι: Μερίδα 30 γραμμαρίων παρέχει 1,5 mg ψευδαργύρου
13. Μπρόκολο: Μισό φλιτζάνι παρέχει 0,25 mg ψευδαργύρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

-->